La Aeroportul Internațional Iași au avut loc probleme legate de un zbor către Madrid, care a fost amânat de mai multe ori până când pasagerilor li s-a comunicat că acesta nu va mai decola. Nemulțumiți de situație, călătorii au reclamat faptul că nu vor primi înapoi suma plătită pentru bilete. Unul dintre pasageri a povestit că au fost chemați la aeroport la ora 12 după amiază, iar după mai multe ore de așteptare, au fost îmbarcați în avion doar pentru a li se comunica că zborul este anulat.
Oamenii s-au confruntat cu cozi în interiorul aeroportului, cerând explicații, însă fără a primi un răspuns satisfăcător. Un tânăr a relatat că un sfert dintre călători mergeau în vacanțe și acum sunt nevoiți să își cumpere alte bilete din proprii bani, deoarece banii plătiți inițial nu le vor fi returnați. Mai mult, pasagerii s-au plâns de condițiile de așteptare, menționând că apa costă 15 lei, iar un suc 30 de lei în interiorul aeroportului.
Situația a stârnit frustrare printre călători, iar aceștia cer o soluție din partea autorităților competente pentru a-și recupera pierderile. Este evident că există nevoia unei clarificări din partea companiei aeriene în legătură cu situația creată și a despăgubirilor acordate pasagerilor afectați.
Citeste articol integral
Sursa & Foto Credit- “www.bzi.ro”
Știrile sunt preluate de la ziare din Iasi. Suntem un serviciu gratuit de indexare stiriilor. Informatiile si imaginile stirilor sunt exclusiv a ziarelor si site-urilor din care au fost preluate. iasiexpres.ro nu este raspunzator pentru continutul lor. Aceste știri au fost preluate în urma unui acord primit din partea publicațiilor..Daca doriti ca stirile dvs sa nu mai apara pe platforma noastra, contact: medialux85@gmail.com
Cititi Termeni si Conditii
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com