Dacă ați întâmpinat o problemă legată de un produs sau serviciu achiziționat, puteți depune o reclamație la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Iași. Este important să aveți dovezi în momentul în care mergeți să depuneți reclamația. Cazurile în care puteți face acest lucru includ produse defecte, neconforme sau deteriorate, servicii prestate incorect sau neconform, expunere la publicitate falsă sau practici comerciale incorecte.
Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Iași se ocupă de situații care implică încălcări ale legislației privind protecția consumatorilor și asigurarea respectării normelor de calitate. Instituția poate interveni în cazul clauzelor abuzive din contractele comerciale sau în situațiile în care produsele sunt considerate periculoase pentru consumatori.
Pentru a depune o reclamație, trebuie să aveți documente relevante precum facturi, chitanțe, contracte sau alte dovezi. Procedura de depunere a unei reclamații poate fi realizată online, prin e-mail sau direct la sediul instituției. Este important să completați corect formularul de reclamație și să atașați documentele necesare pentru a susține reclamația.
Acestea sunt criteriile după care se pot depune reclamații la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Iași. Este important să vă informați înainte de a depune o reclamație și să aveți toate documentele necesare pentru a susține cazul dumneavoastră.
Citeste articol integral
Sursa & Foto Credit- “www.bzi.ro”
Știrile sunt preluate de la ziare din Iasi. Suntem un serviciu gratuit de indexare stiriilor. Informatiile si imaginile stirilor sunt exclusiv a ziarelor si site-urilor din care au fost preluate. iasiexpres.ro nu este raspunzator pentru continutul lor. Aceste știri au fost preluate în urma unui acord primit din partea publicațiilor..Daca doriti ca stirile dvs sa nu mai apara pe platforma noastra, contact: medialux85@gmail.com
Cititi Termeni si Conditii
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com