Lucrările au intrat în linie dreaptă, iar la tunelurile pentru mașini menite să protejeze fauna din zonă, în special urșii, se lucrează 24 de ore din 24. Acestea sunt primele tuneluri forate de autostradă din istoria României.
Sectorul Holdea-Margina din Autostrada Deva-Nădlac a intrat în faza de șantier în 2023. Însă lucrările propriu-zise au început abia în august, anul trecut.
Acum, pentru realizarea tunelurilor prin care vor trece mașinile, se lucrează zi și noapte, cu 700 de angajați și 300 de utilaje.
Unul dintre cele mai dificile proiecte rutiere din țară se apropie de final. 15 ani a durat un tunel
Octavian Orz, inginer expert în tuneluri: „Lucrarea a început efectiv la tunele, partea de subterana, acum aproximativ 40 de zile. Constă în excavarea galeriei care se execută chiar acum”.
În cea de-a doua galerie, de pe partea stângă, lucrările sunt mai avansate. Ulterior, alte echipe vor începe…
Știrile sunt preluate din google news de la ziare din Romania. Suntem un serviciu gratuit de indexare stiriilor. Informatiile si imaginile stirilor sunt exclusiv a ziarelor si site-urilor din care au fost preluate. romaniaexpres.ro nu este raspunzator pentru continutul lor. Daca doriti ca stirile dvs sa nu mai apara pe platforma noastra, contact: medialux85@gmail.com